VEDLIGEHOLD OG SUPPORT
Aftalen indbefatter at Siscon varetager opgaven med at holde ControlManager™ og den underliggende platform opdateret og funktionsduelig. Der sker forventeligt 2-3 årlige opdateringer af ControlManager™, med nye og tilrettede funktioner. Informationer om opdateringer og indhold i nye versioner fremsendes elektronisk til den systemansvarlige.
Inkluderet i aftalen er ligeledes følgende support:
o Ubegrænset teknisk support der dækker besvarelse af e-mails vedrørende tekniske spørgsmål via mailadressen support@siscon.dk – svartid: max 48 timer på hverdage.
o 15 gange 30 minutter brugersupport pr. år der dækker besvarelse af spørgsmål, der relaterer sig til anvendelse af ControlManager™. Forespørgsler omkring brugersupport initieres ligeledes via support@siscon.dk
Det er en forudsætning for henvendelser til brugersupport, at personen der henvender sig har deltaget i ControlManager™ basiskursus.
Henvendelser ud over ovennævnte anses som konsulentsparring og vil faktureres på månedlig basis efter medgået tid, til enhver tid gældende timetakster.