VEDLIGEHOLD OG SUPPORT
    Aftalen indbefatter at Siscon varetager opgaven med at holde ControlManager™ og den underliggende platform opdateret og funktionsduelig. Der sker forventeligt 2-3 årlige opdateringer af ControlManager™, med nye og tilrettede funktioner. Informationer om opdateringer og indhold i nye versioner fremsendes elektronisk til den systemansvarlige.

    Inkluderet i aftalen er ligeledes følgende support:

    o   Ubegrænset teknisk support der dækker besvarelse af e-mails vedrørende tekniske spørgsmål via mailadressen support@siscon.dk  – svartid: max 48 timer på hverdage.

    o   15 gange 30 minutter brugersupport pr. år der dækker besvarelse af spørgsmål, der relaterer sig til anvendelse af ControlManager™.  Forespørgsler omkring brugersupport initieres ligeledes via support@siscon.dk

    Det er en forudsætning for henvendelser til brugersupport, at personen der henvender sig har deltaget i ControlManager™ basiskursus.

    Henvendelser ud over ovennævnte anses som konsulentsparring og vil faktureres på månedlig basis efter medgået tid, til enhver tid gældende timetakster.


    Henvendelser kan ske via dette LINK

    HEy! Ha' lige en effektiv dag, du fortjener det

    Vi har fået bygget et helt compliance-koncept til styring af fortegnelses-information, risikovurderinger og konsekvensanalyser. Og særligt i begyndelsen af byggeprocessen var det vigtigt at kunne sparre med Siscons konsulenter, der også kunne hjælpe med at løfte diskussionen op på et strategisk niveau omkring vores forventninger og målsætninger.
    Sæt strøm til din informationssikkerhed
    Anders Chemnitz og Ditte Baltersen
    Nyborg Kommune

    Få en gratis og uforpligtende demo af vores multidimensionale complianceværktøj 

    X